Klachtenregeling
Klachtenregeling van FreshPC Computer Service
Klanttevredenheid
Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Wanneer er onverhoopt iets niet naar wens is gegaan met een levering of reparatie dan bent u van harte welkom om dit bij ons te melden.
Wij wijzen u erop dat wij als Franchisegever niet aansprakelijk zijn voor het handelen van de Servicepunten/Franchisenemers
Het is in uw belang klachten schriftelijk kenbaar te maken. U kunt uw bericht richten aan het hoofdkantoor van FreshPC Computer Service via het e-mailadres dat u rechtsonder op deze pagina aantreft. Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren en uiterlijk binnen vijf werkdagen.
Wilt u zo vriendelijk zijn een kopie van dat bericht te sturen naar het servicepunt waar u de dienst heeft afgenomen. Het desbetreffende e-mailadres dat daarbij behoort vindt u op https://freshpc.nl/contact/ .
Onze service is uw garantie
Wij zullen alles in het werk stellen om uw ongerief op te lossen. Het woord Service maakt deel uit van onze bedrijfsnaam, het is ons vlaggenschip en staat hoog in ons vaandel.
Om eventuele schade te beperken dient u volgens de wet binnen twee maanden na ontdekking uw klacht kenbaar te maken. Dit geldt ook in het geval dat de geleverde dienst of product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.
Komen wij er niet uit?
Er is geen reden tot paniek indien u het niet eens bent met de geboden oplossing. Ook hier helpen wij u verder. U kunt gebruik maken van de bemiddelingsservice van ICT Waarborg, zij helpen u verder om namens u een onafhankelijk en bindend advies uit te brengen. Immers, al onze servicepunthouders zijn aangesloten bij ICT Waarborg om u te verzekeren van een nette regeling en afhandeling bij klachten.
U kunt uw klacht, probleem of ongerief melden via deze pagina: www.ictwaarborg.nl/service/bemiddeling